Shwoop



Fick ett litet ryck. Mina gamla jeansshorts har jag tydligen blivit för fet för, inte okej men det kanske säger sig självt att jag inte kan ha dom med tanke på dom 11 kg jag lagt på mig sen förra sommarn.. Suck! Fast då var jag ju faktiskt hjärtekrossad så, den nedgången hade sina orsaker.
 Jag ser ju hellre en mening med livet än att vara 11 kg lättare...
Men tillbaka till rycket. Jag fick för mig att ge mig på mina Ed Hardy jeans, en sax och ett måttband senare så har de nu blivit shorts!






Nu ska jag möta upp Kaisa för inhandling av Lasangeingredienser sen blir det matlagning.
I kväll blir det all in, vi får finbesök av Nenne, Dennis och Jenny sen bär det av till Framfickan/Riverside där en hel hop med människor väntar. All in, All in!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Åh, jag är inte ett dugg bitter... JAG VILL OCKSÅ GÅ UT!

2010-05-15 @ 17:11:53
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: simone

uursnyggt! :D

2010-05-15 @ 18:15:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback