B.L.A


Sitter och gottar mig i lite gammal hederlig Leila K, taggad blir man ju minst sagt!
Har hunnit med träning och städning idag, rätt lagom nu när det är dags att bege sig mot jobbet, 16-19.15 idag. Man börjar ju undra hur fan man ska överleva med dom timmarna, ledig i morrn och samma timmar torsdag, 3 timmar fredag.. Hmm, men det blir bättre!
Man får väl leva snålt eller nått, jag vet nog inte riktigt vad det innebär att leva snålt då jag alltid lyckas "unna mig" något extra hela tiden. Men.. Shoppingen blir det lugnare med och INGA FLER Converse!

På tal om skor.
Vi hade ju lite förkrökspartaj hos Kaisa i lördags, fyra brudar och en kille. Nenne klagar över att hennes klack blivit sne, alltså plastgrejen längst ner. Vi funderar lite på what to do och snubben i gänget kläcker ur sig, " Sätt på plattan, ställ klacken rakt på plattan och skär bort den plasten som blir på sidan". Vet ni vad, det funkade!







Övriga tankar:
- Mätt.
- Undrar hur många som gått på ställningen utanför den senaste veckan och sett mig naken.
- Lön om en vecka.
- Semester om 8 veckor.
- Sjukt taggad på Karlstad och framförallt Gotland!


Hej!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback