Avund


Ibland känner man bara, JÄVLA SKIT!
Så känner jag precis just nu, mest för att jag är trött förmodar jag..

Känner mig rätt liten just nu. Lyckan finns absolut fortfarande men på något vis så gjorde motsatsen en avvikning och bestämde sig för att besöka min hjärna för en stund. Idag är jag en bitch kort och gott.
Jag känner mig dålig, dålig som i kass, inte sjuk. Idag är också en såndär ful och äckeldag.
Jag känner mig mindre än många andra och jag bara hatar att jag känner någon slags avund som slår ut i irritation som i sin tur slår ut mot mig själv. What goes around comes around.
Jag vill helst känna lycka över andras lycka men när man redan från början skapat en irritation är det fan svårt att vända. Japp, jag tänker nog fortsätta känna denna irritation, lite i smyg i allafall, man måste väl få känna så över åtminstonde en person?

Haha, jag kan inte låta bli att skratta lite samtidigt som jag sitter här illröd i ansiktet och tårarna på g att flyta över den där gränsen i ögat så att dom rinner ner för kinden. Inser att varför ens ödsla energi? Lite pinsamt är det nog allt..

Upp med huvudet, i morgon blir definitivt en dag men nya erfarenheter och det här är nog det sista jag kommer att tänka på.
En bättre dag i morgon..

Peace out fellows!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback