AXAXAXAXAXAXAXAXWELL


Idag blev en såndär bra dag!
Känns som att jag har hunnit med en del, jobb, träning, städning, förhoppningsvis tvätt snart, osv.

Måste flika in att jag är lite, lite, men bara en aning sur.
Swedish house mafia har som bekant gjort en dundermix av Supermodes låt tell my why och jag hade mer än gärna delat med mig av den till er men youtube gör den verkligen inte rättvis. Mixen på deras nya skiva och övergångarna mellan de närliggande låtarna ger mig sjuka rysningar. Partyhumöret blir TOPP, synd bara att det är måndag och jag igår lovade mig själv max 1 utgång till den här månaden..
Nej, jag får nöja mig med att pumpa låten här hemma i min ensamhet istället!
Om jag ändå fick/kunde uppleva Axwells spelning en, två eller femton gånger till..



Ja, nu kom tankarna på helt annat än det jag skulle skrivit så den där inflikningen fick bli ett helt inlägg för nu är det dags för duschen innan en andra omgång ner för att spana tvättid i tvättstugan.



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback