D´Brand


Igår var det säsongspremiär för dunjackan, dock fick jag dra på mig min gamla.
Min gamla.. Det klingar dåligt i mina öron, så trött på den. I fyra år har den varit i min ägo och det är hög tid för en ny!

Jag var bestämd, en Boomerang skulle det bli i år! Däremot gick finansera emot mig och en skidresa blev mer lockande så nej, det blev ingen Boomerang i år.
Började spana på en lite billigare variant jag kikade in förra året och nu har jag bestämt mig.
Denna har jag jagat i lite drygt 1 månad nu och äntligen har jag hittat en butik som kommer att få in denna. På internet har den inte heller funnits pga kraftiga förseningar från leverantör.
Reserverat och klart, nu får den dock gärna komma in, minusgraderna utanför fönstret känns vill jag lova och det ska tydligen bli snöstorm redan idag.. Skynda, skynda!
Hoppas bara jag reserverat rätt storlek då reservationerna kommit in till max och de i stort sett inte kommer hänga ut några i butik..






Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

snygg!!!snyggt ska snygg ha.puss och kram

2010-11-09 @ 13:52:08
Postat av: emmelist

Jaså!! då kanske vi ses ute på krogen där i helgen? :D

2010-11-10 @ 00:25:07
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback