Fredag den 13:e?


En riktigt jävla skitdag, humöret på botten kryddades lite extra av snodd parkeringsplats när jag äntligen kommit hem och bara ville gosa mig ner i sängen och kolla på Desperate Housewifes, vad händer då? Jo det är inställt idag pga av att ingen nya avsnitt färdigställts, nehe.. Vilken skitdag som sagt.

Samtal och tankar med/på pojkvän och ett sånt här fint sms av min fina fd granne Frida piggar upp.
Tack!





Nu ska jag bara ta tag i disken som jag inte kunde i morse och innan jobb, har inte haft vatten på hela dagen..
Suger, stenålders, hur lever man utan vatten? Fick duscha på gymmet idag, var ett par år sen man var tvungen att utsätta sig för kollektiv duschning. Okända nakna fötter och håriga möss (fakta från friskis, 90% av kvinnor idag rakar sig INTE, inte ens lite..) passar mig inte...
Sen att man var tvungen att släpa vatten därifrån för att ens kunna borsta tänderna och få sin kaffedos, det är ju inte heller okej.. Dagens samhälle, är vi för bortskämda?

Måste har jag inte hunnit äta heller.. Kass är vad jag är men jag har hört att man bör äta för annars då dör man?..

Hursom, vattnet är borta även i morgon och då väntar skivstångspass. Tror jag åker till Norrtälje och duschar istället..

Sov sött!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback