Ja ba Åååååeh


Sedär!
Innan jag begav mig mot gymmet idag möttes jag av postgubben och ett efterlängtad paket som inte hans med att öppnas, dejt med Kaisa på gymmet och jag var redan sen.
Dagen och kvällen har spenderats hos Kaisa med både mat och bakning, saffransbullar av världsklass blev det.

Så, nu kom jag hem för en stund sen och slet upp mitt paket.
Äntligen efter ca 1 månad´s väntetid fick jag mina skönheter.
Vi pratar självklart även denna gång om skooor. Jag älskar skooor!
Dessa var ju inte direkt en besvikelse, 100 ggr snyggare än jag förväntat mig..






Perfekta partyskor!
Helgens skoproblem är som bortblåst!

Haha, hur kan en människa med 11 par festskor ens ha ett sådant problem?
Vet ni vad det bästa är, deeet kommer mera. Väntar ytterligare skönheter i veckan.
Mmm, vad är en kvinna utan skor?  Förutom barfota så är det ungefär som Maria Montazamis relation till läppstift, utan de känner man sig "exposed, rädd ocn nervös". Japp, precis så är det!

Godnatt!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

superkul att du är med i dagens blogg snygging ;D

2010-11-24 @ 00:58:02
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Emilia

Kim! Det var länge sedan jag var inne på din blogg. Vem är den pojkvän?!  hoppas att du och skorna får en trevlig helg!

2010-11-24 @ 07:54:24
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback