Jag såg det snöa


Jag lever!
Bilfärden igår tog ungeför 1 timme och 40 min istället för 50 min.. Snacka om pensionärsfart men det var det fan värt!
Fan så det snöade igår! Undrar hur mycket snö det kom?





Nu sitter jag iaf hos mitt hjärta. Han jobbar och jag, jag njuter av mina egna arbetstider som gör att jag idag kan ägna mig åt tvättning och att bara vara innan det är dags att vara på jobbet senare i eftermiddag.
Denna maskin kommer utöka mitt kaffeberoende, sjukt gott!




Alldeles straxt kommer M in till "stan" eller säger man "byn" om Norrtäljes centrum?
Vi ska mötas upp för Lunch, mysigt!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: malin

fin blogg :)



haha mycket snö!

2010-11-10 @ 12:23:14
URL: http://neverwithoutu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback