JNK IINA JNK IINA


Besöket på staden gick alldeles utmärkt!
Kul att träffa Frida innan hon åker och säsongar i Sälen! Men jag och tjejerna kommer ju på besök i februari, fan så kul det ska bli med skidåkning och afterski. Afterski, det var bannemig bra längesen!! Så längesen att jag i skrivandets stund inser att jag inte ens fick dricka alkohol sist jag var på afterski, herrejesus..
Som sagt, vi får väl se hur jag klara mig på ett par skidor, eller vi rättare sagt, ingen av oss har åkt skidor/bräda på flera år. Bara det lär ju bli sjukt med underhållning, 4-5 brudar likt Bambi på hal is.

Tanken var att jag skulle åka till Märsta och hänga med these chicks men av någon anledning så blev det inte så.



Så, what to do now?
Kanske blir lite träning, dock är det rätt så himla panikartat på gymmet vid den här tiden, inte så kul!
Vi får väl se.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback