Kandee


Bullbaket gick ju hmm, mindre bra. Vi fick oss åtminstonde gott kaffe och ett par väldigt trevliga timmar ihop jag och mina fina vänner!


Kom hem för någon timme sen och till min glädje såg jag att min kandeeshop.se äntligen fått in sina nya plagg som arbetats fram i samarbete med American Apparel.
Ni som följt min blogg ett tag är medvetna om att jag älskar Sandra´s (som designern eller man kanske ska säga tecknaren så fint heter) plagg. Inte mindre än nio av dom hänger i min garderob och hennes visitkort pryder såväl min plånbok som mitt kylskåp. Japp, en liten kärlek för hennes kläder skulle man kunna säga att jag har.

Hittade ganska snabbt 2 favoriter.
-Linne nummer ett säger sig självt, grymt och dessutom i en färg jag inte har, grått.
-Linne nummer två är inte bara rätt enkelt men ändå maffigt utan är också i modellen med den djupa brottarryggen, har två vita med andra motiv och de användes minst sagt flitigt i somras.




kandeeshop.se


Vi får väl se om jag kanske kan unna mig ett av dom innan köpförbudet träder i kraft..?


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback