LoveHate


Sitter hos min gamle trogne vän Nenne.
Känslorna är blanade, jag skrattar och jag torkar sorgsna tårar.

Vi börjar med skrattet. Jag kan inte låta bli att skratta åt Sveriges gulligaste par.
Nenne är och "nattar" sin pojkvän i sovrummet, okej, lät ju rätt snuskigt..
Men, jag hör skratt blandat med pussar och fina ord. Är inte kärleken för underbar?
Exempelvis Nennes bakrundsbild på datorn jag just nu har i knät.





Så, till tårarna. Har ni sett den nya filmen "Remember me"? GRYM!
Jag tänker inte avslöja för mycket för om nu inte sett den så är det ett måste, tårarna sprutade och jag är så himla ledsen. Varför?!!





Sådär nu kommer Nenne tillbaka och sitter just nu med den högra handen i godisskålen och den vänstra läser hon bloggar med på sin iphone. Återigen, hur levde man innan man tog förnuftet till fånga och skaffa en iphone?!

Nu ska även jag luta mig djupare ner i soffan och lägga mig i andras liv!

Sov sött!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback