Spoiled


Haha, vilka i-landsproblem. Jag kan inte välja tv-program nu när klockan slagit 20.00?!
-Svt 1, Ung & bortskämd
- Tv 4 plus, Dansbandsbrudar
- Kanal 5, Böda camping

Det blir nog alternativ 1..?!
Underhållande att titta på unga vuxna människor som fan inte ens har en aning om hur man tvättar, eller vägrar städa. Vet inte hur man gör? Jag ska inte säga mycket om min uppväxt, inte många fler handtag än det som behövdes göras i mitt egna rum gjordes men å andra sidan flyttade jag hemifrån ungefär när jag var 17 år så, det har ju hänt en del sen dess. Pinsamt om man faktiskt skulle vara 22 år gammal och inte ha en aning om hur man tar hand om sig själv och sitt hem... Rätt så omoget?..





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback