Tooooth



Sådär då har jag gjort min sämsta men också trevligaste försäljning på Tradera.
Bommerangjacka för 600:-, hon var ju jävligt nöjd vill jag lova.
Det trevliga var att auktionen slutade för ett par timmar sedan och hon var här nu precis utanför mitt hus och hämtade den och att allt gick så snabbt och smidigt. En Boomerang vinterjacka för 600:-, inte konstigt att hon lämnade med ett leende.. Jaja, sånt man får ta när man säljer på Tradera..

Till något som får mig att lysa av lycka. Ha, rätt konstigt uttryckt, tänk om man skulle lysa i olika färger beroende på humör? Det vore kul.. Men, till saken!
Idag har jag och Mattias varit tillsammans i 1 månad. En månad, man känner sig som 13 år när man säger en månad och tycker det är "mycket", eller mycket tycker jag verkligen inte att det är men jag finner det rätt otroligt att någon överhuvudtaget lyckats fånga mitt hjärta. Från att ha varit rätt så likgiltig gällande kärleksförknippade känslor, att ha varit avstängd till att faktiskt känna, känna djupt in i hjärtat. Rätt otroligt känns det!

Hihi, titta förövrigt vad som i tisdags bestämde sig för att bosätta sig permanent och pussas med min tandborste :)!





Kan ni gissa vems som är vems?



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Melle

Heey taack så jätte mycket :)

gud va kul att du har en blogg :D

så himla gullig text är verkligen lycklig för er skull :D Kram

2010-11-05 @ 07:55:49
URL: http://mlundinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback