Tur i oturen så att säga..


Dåligt drag här men jag känner att jag har giltig frånvaro denna gång..

Idag har jag varit och tränat, blev en timme överkropp för underkroppen är mer eller mindre lamslagen efter onsdagens skivstång, fan så bra det var!
Nu kom jag precis hem och känner att jag behöver lämna ett spår och förklara mig lite mitt emellan all stress.

Jag fattar mig kort.
I onsdags påväg till jobbet fick jag tok-sladd på E4:an i 90 km/h och efter att ha kört slalom över både vägbanorna fick jag snurr och in i räcket med mig, med bilen riktad åt fel håll. Med mig gick det väldigt bra, när chocken lagt sig och bilderna som man hann få upp i huvudet blivit en aning svagare så känns det knappt. Eller, det är klart att jag både på vägen hem efter jobbet den dagen och igår satt som farmor Agda 83 som en stel pinne framför ratten men, jag klarade mig utan minsta kroppsliga skråma. En bula på benet räknas inte i detta fall.
Bilen mår okej, repad och intryckt bakom passagerardörren på min sida men, jag får väl se det som att ca 3000:- självrisk vs. mig så får jag nog vara nöjd med det.
Jag är väl medveten om att man INTE ska tänka som jag precis tänker förklara men, man kan ju inte låta bli? Det var mycket trafik och jag kan inte förstå hur inte någon körde in i mig och jag i någon annan, vad hade hänt om någon kommit i 100 km/h och kört rakt in i mig?...


Men som sagt, jag mår bra men kände ändå att en liten förklaring var på sin plats.

Nu ska jag ägna mig åt matlagning, dusch och lite städande innan jobbet för ÄNTLIGEN är helgen här, helgen med stort H!
I kväll blir det till att fira Jill och det ska bli så sjukt kul att träffa henne och alla tjejer, å Emely med bebismagen och allt!
Nina kommer på finbesök i Uppsala och ska introduceras för Uppsalas uteliv, till och med jag är taggad på krogen idag, tänka sig!!

Jag och födelsedagsbarnet





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback