Lustar


Jag borde blockera nelly.com från min dator..
Nu har jag ju inte syndat men jag HADE gjort det om möjligheten fanns..
Såg dessa skor som Kenza designat för Wildflower för ett par månader sen i en "tjuvtitt" och ja, jag är en av dom miljarder kvinnor runtom i världen som har en förmåga att förälska mig i skor.
Nu har jag varit lite offside internet ett par dagar och ser NU att detta släppts, NU när det bara finns storlek 40 och 41 på varenda sida jag varit inne på.. Tur det kanske..





Egentligen har jag ju en hel lista över saker med högre prioriteringar som måste köpas, nödvändigheter. Hur kul är det att lägga pengar på nödvändigheter? Jag menar, need to have eller nice to have? Nice to have är ju som det låter, nice to have. Nice är ju precis som ordlexikon översätter, "Fint", "prydligt", "vackert", "trevligt".

Haha, vem försöker jag lura?
Jag ska fan bli mer ekonomisk och starta ett köpförbud, nyårslöfte? Köpförbud i 6 månader.
Haha tänk om jag faktiskt skulle klara det?!

Något annat som mina ögon beskådat i ett par månader.
Denna klocka måste ju hela Sverige hålla med om att den är grym? Den är sådär förbjudet snygg och samtidigt enkel.





Som sagt, jag behöver nog ett köpförbud för att sluta sukta efter saker att pryda min kropp med..
På riktigt, jag tror jag har mitt nyårslöfte klart. Vilken utmaning det skulle vara?!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback