You guys!


Hela denna lediga dag har so far varit precis i min smak.
Efter en hejdå puss vid 6-snåret i morse och ett par timmars extra sömn så började med ett glas varm nyponsoppa i sängen framför TV och ett smattrande av regnet på rutan, mysigt!
Det där med nyponsoppa är något jag verkligen fått smak för förtillfället, konstigt hur man kan bli så fäst vid något en kort period och sen förmodligen spy galla över det. Brukar bli så när man överkonsumerar..





Det blev 1 1/2 timme på gymmet med Kiira idag, jäklar vad överkroppen fick smaka. Underkroppen ligger fortfarande i vila för fyfan vilken träningsvärk jag har, värre än igår!

Det blev fika och lunch/middag hos mig med Kiira och nu ska jag bege mig mot Saluhallen för att hämta upp min kära Nenne för att sedan inhandla massa gott inför en filmdag/kväll hos henne i Märsta!

Vilken fulländad dag, natten med min M, dagen med Kiira och kvällen med Nenne!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback