20 oktober 2010


Onsdag idag och jag har turen att få in 2 lediga dagar i rad den här veckan, detta är alltså bara nummer ett, mycket trevligt!

Har ett par saker att både göra och se fram emot idag. En alldeles lagom planerad dag.
Mission nummer ett blir att göra ett besök på gymmet, äntligen!
Ett telefonmöte med läkare för remiss till hudläkare är inbokat mitt på dagen, även äntligen där, jag är tokless på att se ut och känna mig  som en salami!







Det bär också av hem till mor och far för familjehäng och byte till vinterdäck. Tydligen drar vintern igång här i dagarna och ni som någonsin åkt väg 77 mellan Uppsala och Norrtälje vet ju precis vad jag talar om när jag säger livsfarligt om det blir halt. Sommardäck på den vägen vid halka kan nog jämföras med sidenpyjamas i sidensängkläder..
Sist och också bäst blir det ett kärt återbesök hos mannen som lagd beslag på mitt hjärta!
Vilken dag :)!





Hej sålänge!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback