31


Gårdagen var bra, mycket bra men allt är man lite tung i huvudet efter en tredagars, det måste jag erkänna..
Nu däremot blir det inte mycket till festande resterande månaden känner jag, ångrade mig iförsig rätt fort när jag insåg att det bara var den 1:a idag, sen insåg jag igen att jag totalt missat att det är 31 dagar denna månad, än är det inte november..

Igår stod som sagt parmiddag på menyn. Mycket trevligt!
Mannen min avvek för jobb men vi var inte långt efter dit. Utgång blev på ingång!

Johan och Jennika.




Denna dag har verkligen sprungit förbi, eller jag har sovit bort den rättare sagt. Blir lätt så när man har möjligheten och dessutom inte har så mycket annat att göra.
M är i Falun på innebandymatch och jag ska ta tag i hemmet hans nu, här ska städas sen blir det en promenad för min del, måste få åtminstonde lite luft idag, vi får väl hoppas att jag inte går vilse!


Hej!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback