One of those days!


Nu är jag så trött så att jag snart befinner mig i en nära döden upplevelse.
Frågan är då varför jag väljer att slå på datorn när jag precis kommit hem istället för att lunka i säng..?

Jo, jag har haft ännu en förträffligt bra dag i mitt liv (en aning mer positiv än igår ja)!

Dagen har varit fri från jobb och jag har hunnit med sådär lagom mycket.
Började med att besöka friskis och köra gym i drygt 1 timme.

Vilken drömkvinna..




Efter dusch och tillfixning bar det av ner på stan för nån timmes uppdatering på Waynes med min käre vän Nenne. Fantastiskt att det kan kännas som det var igår vi sågs fast det ibland går månader mellan våra dejter! Å andra sidan är det nog så med riktiga vänner, vänner som man vet var man har och av någon anledning så har jag en hel drös med sånna fantastiska vänner! Tänk så lyckligt lottad man kan vara!

Nenne var tvungen att ägna sig åt sina lärarstudier resterande timmar på dygnet som var och jag begav mig till Kaisa där även Kiira och Malin kikade in i omgångar.
Mycket treflig dag med andra ord!

Nu ni, ögonen går i kors och jag bör verkligen fånga detta ögonblick och hoppa bums i säng för risken finns att jag blir sådär övertrött och inte kan sova pga av mina funderingar på morgondagen.
Morgondagen mina vänner, herregud, ni ska bara veta vad som händer i morgon och lyckligtvis nog så får ni också veta det men inte just i detta nuet!

Godnatt!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback