Somebody is you, M!


Oj, i vilken ände ska jag börja detta inlägg?!
Fyra dagar sen, fyra fullproppade dagar har det varit och jag känner mig dessutom redo att knäcka en nöt jag väntat ett tag med. Fast jag tror nog dom flesta har hajjat?
Orten jag spenderat mycket tid i de senaste 2 månaderna är Norrtälje där en väldigt fin individ som ligger mig otroligt varmt om hjärtat bor. Tänka sig att hjärtat börjat slå på riktigt igen, det var längesen det slog såhär mina vänner och ska jag vara ärlig hade jag börjat tvivla på att det ens var möjligt!
Nu står jag här, jag är någons flickvän, någon delar mina känslor och kallar sig min pojkvän.
 Denna någon råkar på köpet var helt sjukt underbar och fin.
 ÅH! Jag är kär i denna någon, Mattias :)!
 Så, lycka är ett ständigt upprepat ord i min hjärna, lycka är en ständigt upprepad känsla i min kropp!




Även denna dag startade jag i Norrtälje och efter en rejäl sovmorgon begav jag mig till min fina vän Nina, som lyckligtvis även hon är bosatt i Norrtälje.

Förövrigt sjukt snygg!




Lite fika och ett par cigg på balkongen, det är något vi är bra på hon och jag. Mellan besöket hos Nina och jobb som jag också hunnit med idag så var det dags för det årliga, fruktade tandläkarbesöket och skönt nog så kunde jag pusta ut även denna gång, inga hål! Tack och bock för det för fan så tråkigt det är att lägga pengarna på tandläkarbesök!

I måndags hade jag och mina tjejer äntligen lite qualitytime, det är lite kämpigt nuförtiden att få ihop alla fem när alla jobbar/pluggar/skaffar pojkvän och pysslar med annat.
5 individer med 5 olika liv på olika orter är inte alltid lätt att hitta ett hål i schemat för. Men, vi lyckas ibland och då blir det förjävligt bra!
Tack för i måndags Kaisa, iina, Kiira och Jennika!!
Det blev lite mat och vin.



Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen hänga med min kalasbraiga granne Frida, även det längesen.
Det blir livsuppdatering och skitsnackande framför det totalt iq-befriade (men ack så underhållande) programet Kungarna av Tylösand.

Nämnde jag att jag är sjukt nöjd med mitt liv?!
Jag är så sjukt nöjd med mitt liv!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: nina

Åh älsko,du är för underbar! skönt att du inte hade några hål!:)ser fram emot mååånga fler stunder med dig här i Norrtälje!Jag ÄLSKAR att du är sjukt nöjd med ditt liv!puss och kraaam

2010-10-13 @ 21:03:17
Postat av: Anonym

Vad glad jag blir för din skull1 Du förtjänar detta =)

2010-10-13 @ 21:19:11
Postat av: emely

Meen kimsan :) Vad mysigt, inte skrev du i smset att det ni var pojk/flickvän! Guu så glad jag är för dig :)



som sagt, fan vi måste dra ihop en riktigt brudkväll snart, det är går ju inte!!

2010-10-13 @ 22:32:12
Postat av: emely

Jamenvisst är det kappahl! :) Ska komma och shoppa hos dig nåndag! :D

2010-10-14 @ 08:40:34
Postat av: Marie

ÅÅ vad glad jag blir Kim! Det här är du värd! Njut och ha det underbart! :)



kramar!!

2010-10-14 @ 09:16:10
Postat av: Kiira

Grattis, du fortjanar det basta:) och tack for senarst, verkligen super trevligt. Puss pa dig

2010-10-14 @ 18:56:18
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

fin du är!!

2010-10-14 @ 22:41:28
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE
Postat av: Laila♥

så söt du är =)

2010-10-14 @ 22:54:57
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emmelist

haha ja man är ju sämst som ska sova sådär på kvällen :P

2010-10-15 @ 01:15:24
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Nenne

Fan va roligt! Vad glad jag är för din skull! All lycka till er <3

2010-10-15 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback