FeZzZt


Egentligen har jag allt annat än tid att sitta framför datorn men hur kan jag låta bli att ägna ett par minuter åt ett inlägg när ni är så förbannat söta?!
Tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer på föregående inlägg!!


En sen natt, tidigt skjutsande till Arlanda och lite extrajobb har satt sina spår idag, sömntimmarna en natt som denna räknas på en hand, minus lite till och herregud vad jag känner att sömn egentligen borde prioriteras. Nu råkar det ju bara vara såhär att jag lovat bort mig på fest och skulle faktiskt snarare få lite ångest om jag INTE hakade på när det äntligen bjuds upp till dans OCH jag är ledig i morgon.

Så, in i duschen med mig och på med lite musik så ordnar det nog upp sig!!





Ha en fin kväll!!!




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback