Full rulle


Arbetsdagen är avklarad och jag blir bara mer och mer taggad på vad som väntar de kommande dagarna!

Närmast i tiden ligger ett styrkamedel pass på friskis sen är det dags att ladda inför en tredagars.
Jag fick höra ett antal ggr igår att jag ser så mycket "mognare" ut i min nya hårfärg, inte mig emot visserligen då jag är rätt less på blond=pantad så jag gör en liiiiiten, liiiiten revolt mitt "nya jag". Japp, tredagars!

- I kväll blir det till att kika in Escobar som bestämt ska öppna igen, en åtminstonde förr bra torsdagsklubb. Dock blir denna utgång en lindrig en, mest för att checka läget då både jag och mitt sällskap faktiskt ska vara pigga och fräscha på jobb i morrn.

Helgen kommer bestå av Norrtälje och en himla massa skoj.
- Fredag blir det Johnossi med Mattias, Nina, Lina och en hel drös andra filuriga filurer , (faaaaan jag har glömt att träna in låtar..)




- Lördag gör jag också en liiiiten, liiiiiiten revolt men slår två flugor i en smäll. Det blir parmiddag hos Mattias med mina kära vän Jennika och hennes Johan. Efter det blir det förhoppningsvis ett halloweenfirande som heter duga på Piren!




Herregud, läste igenom och hakade upp mig på parmiddag.
 Har jag börjat gå på sånnadär parmiddagar som man bara hör talas om?!

Fan så himla peppad jag blev på helg!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Mikalidun

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-09 @ 12:27:44
URL: http://mikalidun.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback