Himlen!!!!!


Gott folk, jag lever nätt och jämnt!
Gårdagen går absolut inte att sätta ord på, inte alls för ett sånt ord existerar inte men det var något i liknelse med att befinna sig i himlen vill jag lova!

Aldrig, aldrig någonsin har jag varit med om en fest som denna!

Det tog ca 30 minuter från att vi kom in tills att någon vänlig själ sprang förbi oss och så snällt övergav 3 st VIP-band. Det innebär alltså att vi hade dom absolut bästa ståplatserna en våning över resten av dom 1700 gästerna.
Jag stog brevid honom som filmade hela evangemanget för Carlsbarg och Axwell, bara det säger ganska mycket!
Sjukt tacksam, sjukt glad och med gaaalet pain i fötterna gungade Munchenbryggeriet som aldrig förr!






Kaisa nämnde något i stil med "Tänk om räcket skulle gå av", där vi stod och hoppade och tryckte oss emot. Mitt svar blev, skitsamma, dör jag nu så dör jag fan lycklig. Jag skulle kunna babbla på huuuur länge som helst om denna kväll men jag låter bilder och filmer tala för sig.
Av någon anledning blev varken kvalitet på ljud eller bild av världsklass när det kom upp på tuben, tråkigt men ni hajjar nog trycket iaf? :)..










 
Fler filmer finns på mitt Youtube-konto, klicka på denna länk, kiimalexandraa.
Tack för en fantastisk kväll!!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL TILLBAKA!! Tack för igår babe :)

2010-10-03 @ 20:42:57
URL: http://designbyiina.blogg.se/
Postat av: aletheia

AVIS!!! gu så underbart det verkade va! <3

2010-10-21 @ 18:49:39
URL: http://aletheia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback