Kandee


Nu har jag precis landat efter en heldag med Jennika i Kista C.
 Hon var rätt så duktig på att sätta sprätt på pengarna men jag, jag kom för en gångs skulle bara hem med 2 påsar. Lite nödvändigheter som underkläder och rakhyvlar, kul att veta?..

I brevlådan min låg däremot lite kompensation för mitt duktiga shoppande.
Lite kläder och ett mobilskal. Att det alltid är så kul att hämta ut paket och få dom i brevlådan?!

T-shirtar
 Kandeeshop.se




Brainwashed & Galaxy.
Det är väl inte direkt någon nyhet att jag avgudar denna grymma konstnären som ritar dessa bilder?! Detta är nu mina 7-8 plagg från kandeeshop och Galaxy är ett favorittryck som sitter på 3 av mina kandeeplagg.


*Bling-bling* från Mirabling.com





Skalet är rätt mycket mer glittrigt än på bild.
Väntar även ett annat svart och ett rosa som bör komma i veckan.
Alltid kul att pimpa upp telefonen lite och variera sig!

Ikväll väntar jag sällskap så nu är det bäst att jag sätter igång med disken och dammsuger en sväng!

Ha en fin kväll!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback