Läkarbesök


Goddag!
Dagen började i ottan i morse med ett besök hos farbror doktor. Hade bokat in en tid för provtagning på mina utslag jag fått lite här och var. Ja, kanske glömt att berätta det men det är väl ingenting man direkt skryter med? En massa prickar överallt i ett par månader..

Hursom, hade nog väntat mig att en provtagning gick till på annat vis, vet inte riktigt hur men jag hade inte räknat med att hamna i operationssalen, bli bedövad i halva magen och sedan få order om att gå hem och vila.
Återigen sprack dagens planer. 2 timmars träning var inplanerat men det var tydligen strikt förbjudet, hålet dom borrade (japp sjukt, hon använde verkligen ordet borrade) var tydligen så djupt att jag kunde känna mig lite svimfärdig och må illa de närmaste timmarna, inget jag tack och lov känner av nu och det känns ju faktiskt väldigt överdrivet..
 Men men, jag får väl njuta av att vila när jag verkligen måste, åtminstonde ett par timmar för kl 16.00 blir det jobb i några få timmar..

Haha, sicket ståhej över en provtagning.





Nu ska jag ägna mig åt lite tv-tittade ett par timmar framöver
Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback