Sånt som berusar



Är precis hemkommen efter en helkväll på stan med mina flickor och pojkar.
 Fem bröder och systrar och 4 vänner har jag delat kvällen med, underbart!
Det  blev middag på Hodja, verkligen att rekommendera och sen ett besök på Aperiftif. Där slutade åtminstonde min kväll medans dom andra dansade vidare till Saluhallen.
Men jag är verkligen inte bitter. Jag är berusad. Berusad av känslor, lycka, 3 öl och en påse bilar!
Nöjd med livet!





Ett stort Grattis också till min kära vapendragare Kaisa på din födelsedag!!!





Helt underbart att jag har människor omkring mig som framkallar dessa känslor!
Efter 4 1/2 timmes sömn inatt borde man vara mer mör och trött men det tillståndet har känts långt borta hela dagen!

Ja, jag skulle kunna fortsätta i denna takt ett par hundra rader till men, ni förstår nog vad jag menar..?
Lycka!

Tack också för alla hemskt fina kommentarer på föregående inlägg :)!!

Nu blir det sömn och ladda batterierna inför jobb i morgon!
Sov gott!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback