Thumbs up!


Sitter hemma och myser framför TV:n, vilket fredagkväll..
Men, nuförtiden är jag rätt nöjd med det. Jag har till och med klämt in lite plugg en kväll som denna, bra Kim, bra!

Dagen har varit till min belåtenhet, verkligen.
Kom precis på (ja, jag borde verkligen se allvarligare på situationer som denna) att dagen även har fört med sig lite otrevligheter.. Jag var typ 1 decimeter från att krocka idag... Jävlar va sur jag blev! Alla med körkort vet att den som är i en rondell har företräde, ja, alla förutom föraren i en skruttig fullproppad skitbil som fick körkortet på posten år 1926! Japp, hon kom i typ 70 km/h och glömde var bromsen satt. Jag chockar mig själv ibland, mitt svordomsförråd är bredare än jag trodde och jävlar vad jag låg på tutan. Det är väl det minsta man kan göra när detta händer. Blev omkörd av bilen som låg bakom idioten sen, han gav mig tummen upp för mitt katostrofala tutande, eller om det var mina reflexer som också överaskade och en schysst manöver..Hursom, tummen upp är underskattat! Allt kändes åtminstonde lite bättre.





Nu ska jag ägna mig åt klädprovning inför morgondagen!
I morgon blir det Fest med stort F!
Ska bli spännande att se vad Stockholm har att leverera denna gång. Sen måste jag erkänna att jag också ser fram emot ett något specifikt med morgondagen! Men vad det är, det kan ni få klura på!
De ni!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Najna

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiischh jag tror jag vet:D

puss på de bebe

2010-09-03 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback