Humör


Shit, vilken humörssvängsmonster jag är idag!
Jag har hoppat av lycka och fällde en lite tår nyss, den har dagen har lixom bara varat i 2 timmar för min del. Herregud, what´s wrong?!

-Mitt hjärta på andra sidan väggen, Frida, fick jobbet i Sälen, grattis i mängder, verkligen något du förtjänar!!





- Solen skiner och temperaturen ett par grader över tian, bra skit!
- Jag har sjuklig träningsvärk från måndag och tisdagens träning.


- Sen till det som faktiskt sårar mig även om det bara handlar om en simpel fråga. Jag vet att många av er som läser ställt mig denna fråga och jag ungefär skrattat bort den. Denna lilla skitfråga "Har du klippt dig?" börjar bli väldigt uttjatad! Jag har klippt mig ca 3-4 cm på 6 månader (sen växer det ju faktiskt under den tiden med) och började få denna fråga för ca 1 år sen rätt ofta men nu är det verkligen heeela tiden och jag är väl medveten om att mitt hår verkar ha slutat växa och att det bara blir tunnare och tunnare. Jag vet det..
Anledningen är rätt simpel den med (hoppas jag), plattången. Jag använder massa produkter för att förhindra slitage och ska försöka dra ner rejält på användadet. Men till det värsta, jag hatar mitt lockiga hår, jag känner mig faktiskt ful på riktigt, jag känner inte alls att jag ser ut som samma människa och mår oftast dåligt över att behöva se min spegelbild när jag inte plattat håret. Enligt mig gör håret grymt mycket av ansiktet!
Mycket möjligt att det finns ett par som nu tycker att jag är riktigt fjantig men tro mig, jag mår faktiskt dåligt när jag har lockigt hår men nu verkar jag inte ha så mycket annat val än att vänja mig.. Till saken hör också att en rakpermanent är nästintill omöjligt då mitt hår består av en massa ybertunna hårstrån, risken är alltså att skiten går av, mindre okej..

- Med tanke på föregående meningar må detta låta lite som dubbelmoral men jag skulle vilja ha en respons på något annat än utsidan ibland, lite personlighet måste jag väl ha?


Nej usch, nya tag.
Min enda lediga dag den här veckan ska absolut inte fokuseras på sånt som gör mig ledsen!
Har precis bokat in en dejt med Nenne, ska bli skönt att prata av sig och uppdatera, vi ses ju faktiskt inte så ofta!

Nu orkar jag faktiskt inte leta efter en bra bild så lägger upp den jag hittade först, Sveriges tröttaste och garanterat bitchigaste..




Haha, humor.. Nu skrattar jag visst igen.
Som sagt, vem är jag?!



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nina

Du är jordens finaste Kim,inside and out!!puss

2010-09-22 @ 18:33:10
Postat av: Bara Rara Underbara Sara

Testa Brasilian Blowout, det ska tydligen vara sjukt bra! Det är i princip en rakpermanent, men som vårdar istället för att slita på håret :)

2010-09-22 @ 23:12:58
URL: http://brus.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tänkte också rekommendera Brasilian Blowout, eller att du använder många bra produkter för lockigt hår i duschen och efter, då blir lockarna definerade och man ser lite mer fixad ut. Det kanske du tycker bättre om än ditt "krull" som du tycker att du har..F.Y.I har du VÄLDIGT fint hår! :)

2010-10-06 @ 12:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback