First night


Godmorgon!
Har spenderat första natten i MIN lägenhet ;).
Hehe, känns ju lite knäppt. Att helt plötsligt äga en lägenhet jag bott i 2 1/2 år.

Igår firade jag och vänner med en skål, det var ljusparty med svärmor och en himla massa fika.





Visst borde jag ha inflyttningsgfest också?
Haha, det får bli när sommarn närmar sig och man kan ta sig ut i parken utanför.
Man får lixom kika in, dra en skål och sen gå ut. Compact-living!

Nu blir det jobb precis hela dagen lång!
Ha en fin dag!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS till lägenhetsköpet :) fan vad najs! Måste kännas ootroligt bra! :) inflyttningsfest i sommar tycker jag låter Awesome, då kommer ja :) puss påre

2011-04-13 @ 09:15:02
URL: http://grannaas.blogg.se/
Postat av: jill

Synd jag inte kunde vara med på partyt! Men grattis igen till lägenhetsköpet! =) Vi ses på lördag! <3 puss

2011-04-13 @ 12:25:21
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback