Snart!


Många tankar snurrar..
Jobbat precis hela dagen och kvällen har gått åt nyttiga saker.
Under kategorin "nyttiga saker" placerar jag denna kväll saker som deklarationsfixande med resor och mitt bolån.
Japp, om 1 vecka är jag ägare på riktigt av min lägenhet, min hyresrätt blir bostadsrätt. I års tid har jag väntat och snart är dagen här, grymt jävla asskönt! Hoppas bara att allt går som det ska, att mitt lånelöfte beviljas i tid (det gamla jag fick har tyvärr gått ut, 6 månaders giltighetstid).

Jag tog ett break från alla siffror och tog mig en promenad till solariet, välbehövligt!
Nu fortsätter kvällen med mys framför tv:n.
Jag, min tv och en massa gottis.





JORDGUBBAR!!!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback