Men HEJ!!


Godmorgon!

Uppdateringen har blivit lite lidande som ni kanske märkt men det blir så nu.
Om jag inte jobbar så ägnar jag mig åt flytten, om jag inte flyttar så kollar jag på bil (ska köpa ny) och gör jag inte det så försöker jag klämma in att pussas med sambon. Sambon, låter fint i mina öron hehe..

Vi har haft en liten deadline med hela flytten och snart är vi där. I morgon, på min födelsedag är adressen ändrad och allt ska vara klart i vårat gemensamma hem och på tisdag ska min lägenhet i Uppsala vara klar för uthyrning. Det närmar sig verkligen och nu återstår bara ett par småsaker i varje hem. Bra med deadlines, så att allt blir klart. I morgon kommer hela min familj och inspekterar och äter middag och på lördag kommer mina älskade vänner på födelsedags/inflyttningsfest.
Som jag har längtat efter den här helgen!!!

Igår kom sista möbeln på plats, badrumsskåpet. Behövligt med tanke på alla krämer och hårgrejer jag äger. Rätt tjejig på den fronten..




Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback