Sömn o så..


Gokväll!
Har precis hoppat i säng.
Karln jobbar han och jag har spenderat kvällen hos Nina, goff och film. Mysig lördag!
Det pågår lite väl mycket goff just nu i mitt liv men snaaart, snart blir det ordning, den femte september börjar höstschemat på friskis och jag ska komma igång ordentligt. Får väl ge mig själv en klapp på axeln för att jag åtminstonde tränat någon gång i veckan i sommar..
På tal om det, Nina har fått för sig något, morgonpromenader med tydlig bokstavering på morgon. Klockan sex ska vi ses utanför porten min på måndag. Japp.

Nu ska jag ägna mig åt sömn i vårat mysiga sovrum.
Himla hemtrevligt har vi fått det hos oss.





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå, du är ju typ skitsnygg! Du behöver inte träna mera, så deffad som du är (genom bilderna verkar det som)

2011-09-01 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback