Swoosh


Stressigt är det.
Jobbade precis hela dagen, var hemma i Uppsala vid åtta-tiden igår, tog ut mitt löshår. Sen var det bara att rensa kyl och frys innan jag begav mig mot Norrtälje igen. Nu är jag på språng igen..
Idag ska fönster putsas och sista skurningen av lgh i Uppsala göras. Klockan tolv skrivs kontrakt.
Därefter ska jag hämta min cykel som är på lagning. Klockan ett ska jag till Gossip Corner och färga håret och klockan fyra är det ett besök hos banken för att visa upp massa papper som ska göras.
Jag bara längtar tills denna dag är över. Låt mig säga såhär, det är inte bara att flytta, det är inte bara att hyra ut. Herrejesus, jag hade aldrig föreställt mig att det var såhär mycket att ha koll på, så mycket papper och så mycket att göra...

Men, det är ju himla tur att det är för en bra sak, för jag har världens bästa sambo





Bild från helgen. Mer om den i morgon.


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback