Minnen


Sitter och laddar inför kvällens kräftskiva.
Ett år sen idag jag träffade mitt livs kärlek, på samma kräftskiva vi ska på idag.
Eller ja, i morrn är det rätt datum, men i morrn firar vi istället att jag gick runt i hans skjorta hela söndagen för ett år sen i brist på kläder. Nina kom med mina kläder på eftermiddagskvisten och garvade rätt friskt när jag kom ner till porten med rufs i håret och karlns skjorta. Minnesvärt.
Kär är jag så det gör ont nästan, obeskrivligt!




Härligt svänggäng innan förra årets kräftskiva



Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

Gratulerar Kim! Hoppas också på en grym kväll ikväll!

2011-08-16 @ 12:14:07
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback