Kleder


Denna lediga dag spenderas som de flesta andra lediga dagar hemma.
Städa, tvätta och göra fint för oss :).
Ska alldeles straxt även gå och hämta ut 3 paket, känns ju som julafton varje gång, även om hälften inte är mitt utan julklappar. Julafton närmar sig för övrigt på riktigt, rätt sjukt..

Dagens mission är att städa garderoben. Min mans sida av den.
Jag har alltid varit impad av den, han har ett intresse för kläder min man och vem gillar inte män med stil?
MEN, det hände något, ser mer ut som en stor hög på varje hylla nuförtiden och skjortorna skulle ju kunna vara en aning mer organiserade. Hoppas han blir glad min älskling när han kommer hem och ser dagens insats





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback