Tjugan


Godmorgon!
Gårdagen spenderades i Kista C med Jennika, undrar varför man utsätter sig för julhandeln på sin lediga dag när man infinner sig i den dagligen på jobbet? Mest strosande och mat/fika-intag. Fattigdomen var påtaglig.
Haha, hittade två tjugor i ett par gamla partybrallor innan jag skulle åka, tänk vad dom kan göra för humöret dagen innan lön?!




Men, idag är det löning och jag tänkte börja sätta sprätt på en del av dom innan jag börjar jobba kl 12.
Sista julklapparna ska inhandlas och mina JC´s ska in på lästning (uttöjning).
Hjälpte inte så mycket med "påsar i frysen"- grejen. Tror säkert det funkar bättre med skor med opentoe så att man får egenom påsen ordentligt, värt att prova iallafall!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback