Julklappar!!


Oj, alltså. Jag vet inte var och hur jag ska börja..
Julklapparna var över förväntan och så mycket mer än så.
Fick så otroligt fina klappar av mina älskade nära och kära!!

Älskling började med att ge mig två par Jeffrey Campbells på morgonen




OCH en ring från Kenzas kollektion på guldfynd



Fina klappar från min familj.
Pengar, lotter och mys från Bodyshop.



På kvällskvisten begav vi oss till M´s fina familj för filmtittande och ännu en julklappsutdelning.
Ord räcker inte till för allt fint vi fick. Här har ni en del av de.










OCH så fick jag mina drömskor av min man.
Jag tror inte någon förstår hur mycket dessa betyder för mig!
Sjukt. Han och hans kära syster Melle har verkligen kämpat för att få tag på dessa och tydligen var det dom som hade köpt dom på Ebay när jag sa "Faaaaan Älskling, nu är dom på Ebay borta också!!" för någon månad sen.
Kärlek, kärlek, kärlek!!!




TACK FÖR ALLA FINA JULKLAPPAR!!!!!

Nu ska vi bege oss och fika med våra kära vänner som skulle fått en liten tös igår. Men, smart som hon var stannade hon i magen åtminstonde tills idag. Mysigt, nästa gång blir det bebismys!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback