BEN


Är hemma efter en riktigt grym ons-sön vistelse i Sälen.
Jag fick både kvalitetstid med min vän Kaisa och även min Mattias. Det sker inte allt för ofta att vi kan umgås två dagar i sträck såhär jag och min andra hälft så den tiden uppskattades verkligen!!
Ser redan fram emot våran tripp till Bydalen i slutet på Mars!

Denna dag har spenderats på gymmet.
Jag och Kiira har både hurtat på bandet och kört ett rejält  benpass på gymmet.
Bra, mycket bra. Känns som att benen sällan får koncentrerad träning, oftast blir det "bara" när det joggas på bandet eller när man kör gruppass, inte så mycket styrka alltså.





Nu är det dags för jobb.
 Ha en fin dag!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback