JKN


Jag vet inte om sjukdom håller på att bryta ut i min kropp eller om det fortfarande är lördagen som gör sig påmind.
Lördag. Japp, det var fest så inni och jag hade så fantastiskt kul med mina kära Nina och Jill.
Grymt att ses tillsammans igen!!





Söndagen spenderades i soffan där vi plöjde igenom fyra okomplicerade animerade filmer, vi vaknade, vi åt pizza, vi somnade, vi vaknade, vi åt våfflor, vi somnade, vaknade 01.30, förflyttade oss till sängen och somnade igen.
Det var riktigt längesen jag var sådär trött, tror inte ens jag höll mig vaken en film sammanlagt. För att inte tala om min man, jag hade inte en aning om att han ens hade möjligheten att sova så mycket.

Det värsta är att jag nu planerar en tupplur till. En timme bara för klockan 18.00 är det dags för skivstång igen!
Tjohoo, kul att kaffet dessutom är slut och kontot är tomt. Jag ska orka, jag måste orka!!

Tack för lördagen tjejer!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: jill

Tack själv. Så KUUUUL!! <3

2011-02-22 @ 09:11:58
URL: http://jillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback