Kärlek


Sitter och kikar Let´s dance. Okej, kikaDE, långpaus nu tydligen..
Ovanligt, jag har nog inte sett ett enda helt avsnitt av detta underhållningsprogram..
Men, i kväll är jag för första gången på många många fredagar ensam en stund. Vad gör man då? Slögluttar tv och stalkar på facebook, ungefär så.
Kärleken drog ner till Havspiren en liten stund, nattklubb för er som inte vet det. Fredagspremiär idag och de som kommer att hålla i fredagarna ska "läras upp". Jag får väl buga, niga, tacka dessa två grabbar för att jag får behålla min man på fredagar. Haha, låter ungefär som att jag äger min man, jag skulle vilja äga min man, haha. Nej, det skulle jag inte men skulle jag få bestämma så skulle jag vara nära honom jämt, om det nu hade funkat så, jag mår lixom bra av att andas samma luft som honom.
AH, kärlek. Kärlek, jag känner så otroligt mycket kärlek för den människan!

Känner mig ganska osammanhängande nu men, när jag tänkte på kärlek och allt så kom jag och tänka på Jennika.
Det var längesen! Jennika som snart blir sambo, himla spännande.
Jennika saknar jag. Jag saknar sommaren också..





Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Jennika

2011-02-26 @ 18:44:05
Postat av: Jennika

Nee, va gullig du är!! <3

2011-02-26 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback