Underhållning


Har tanken slagit er att ett sms ni skriver absolut inte får komma i fel händer?
Ungefär som att ni skulle råka skicka till chefen istället för till pojkvännen?..
Hmm, tanken har slagit mig många ggr, vad gör man om man råkar skicka nått rätt brutalt till fel person och vad gör man om man själv får ett totalt felskickat sms av helt fel person?




Hittade en rätt rolig sida med felskickningar, felsms.com

Till: Mamma
Sms: Min pung ser ut som en kiwi nu när det växt ut lite. Sticks som fan.
Svar: Tycker inte du behöver göra så.
.
Till: Karatetränaren
Sms: Ge mig numret till din gynekolog.
Svar: Hej Jenny, jag kan lära dig att skydda dig men där går min gräns. /Conny
.
Till: Mamma
Sms: Om du suger min kuk i kväll så får du den där soffan du tittat på av mig?
Svar: Oj fel där.
.
Till: Chefen
Sms: Om man är bakfull, är det karensdag då???
Svar: Nejdu, möte fre 09:00
.
Till: Storebrorsan
Sms: Nu har jag rakat fittan. Så jäkla ovant ;) Men tro inte att jag bara har gjort det för din skull!!!
Svar: WTF!!! Skicka rätt tack snälla!!!
.
Till: Mamma
Sms: Jag lovar att hennes tuttar skulle få plats i en delad avocado.
Svar: Du är lika trevlig som alltid. Det där har du av din far.
.
Till: Chefen
Sms: Jag känner mig ganska så störd i huvet. Eller blir du också kåt av rinnande vatten?
Svar: Ok?
.
Till: Min styvpappa
Sms: Jag vill bara ha kuk här i livet. Det vill väl alla.
Svar: Hur menar du?
(Det skulle stå kul)
.
Till: Chefen
Sms: Jag är inte sjuk på riktigt :) men är hemma iaf!
Svar: Hur tänker du nu?
.
Till: Kollega
Sms: Vårt toalettpapper smular sig i röven när man torkar sig, sen har man små jävla papperstussar I trosorna... Vad är det för skit du har köpt?
Svar: Lambi brukar göra så, men kolla med städerskan på vår avdelning för de e hon som beställer pappret antar jag.


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: emilia

Kim jag skrattar för mig själv! ahahah

2011-02-27 @ 16:00:04
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback