CAL.


Nytt år, ny kalender.
När man gick i skolan användes denna noga, kladdig var den, fullproppad. Det var himla kul att bläddra igenom, den var alldeles full av både bra och skitsaker. Allt anteckades i mina kalendrar 2003-2007. Tacka fan för det, riktigt kul att kolla igenom idag!







Haha, ovanstående är en konversation mellan mig och min lärare, handlar om något slags vad om att jag skulle få 10 spänn om jag hade en snus inne i 5 minuter, 10 spänn.. hahaha..
En annan märkbar sak, på tisdagen skulle jag träffa nån Erik, på torsdagen var det 2 månader sen jag träffade Sorken, ett ♥ efter..
Det värsta är att det står "Träffade Jens, fan så snygg ♥" v.10 (2 veckor efter)
Hold your horses girl.. Det ser nog värre ut än vad det var! Hoppas jag..

På äldre dar är den inte densamma..
TOMT.
 Inte för grabbarnas skull, jag skulle inte byta ut något i världen mot min M men allt kladd i kalendern, alla små kommentarer. Den fungerade lite som en dagbok den där kalendern.

Skulle ju kunna skita i den idag men måste hålla reda på jobbdagar,
jobbdagar = resdagar med bilen = deklarera = fina skattepengar till sommaren.
Det gäller att hålla koll!

Mmm, jag längtar efter skatteåterbäringen..

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: iina

Haha, Jens!

2011-01-05 @ 22:17:47
URL: http://designbyiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback