FG


Godmorgon!
Bra morgon, dagen är ledig och fullt planerad och framförallt, jag umgicks med mina vänner igår OCH drack öl och vin utan att röka. Det gick så mycket bättre än väntat! På dagen igår hade jag ett riktigt helvete med mig själv så hade aldrig trott att det skulle gå så bra, nu vet jag att jag klarar det iaf.

Först på dagens schema står lite "feelgood about yourself" grejer, träning, underbart! Jag har verkligen längtat!
Ett besök i solarieöarna blir det också, längesen.
Väl hemma igen ska jag köra en riktigt långdusch med inpackning och ansiktsmask.





På eftermiddagen bär det av för att hämta lite stolar på EM för att sen köra dom till Norrtälje och min kärleks hem där jag förmodligen kommer bosätta mig några dagar till.

Puss sålänge!



Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback