Girlsnight


Igår var det full fart.
Efter jobbet hämtade jag upp Jennika och iina för att sedan bege sig mot Kaisa där också Kiira väntade med mat.
Middag och vin med tjejerna var alltså planerat, mycket välbehövligt för oss alla. Kom fram till att vi alla träffade Jennika i november sist, inte okej!
På menyn stod iallafall en laxsoppa to die for, Kiira är duktig på mat hon!




Jag, Kiira, Kaisa och Jennika.
Iina bakom kameran.

Någon stannade hemma, jag följde med till Aperitif och gick hem 00.30 och några gick ut och svira.
Vi får väl se hur damerna mår när dom kommer hit snart, ska köra hem dom innan jobbet.

Nu blir det jobb och sen en sväng till Norrtälje för att hämta upp M och åka till Uppsala.
Jag kan ju inte sova där nu när bilen min är hos plåtdoktorn, tråkigt... Men snart, snart får jag min kära bil igen!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback