Run bitch RUN!


Ska göra ett nytt försök på gymmet idag.
Inte för att jag inte körde hårt igår men hade tänkt mig åtminstonde 45 min intervall på bandet men precis som förra ggn så fick jag sjuka skavsår på båda hälarna efter 25 min, alltså vi snackar sprängfyllda blåsor stora som enkronor, jesus.. Fränt..

Ja, så motionsträning blir det nog inte mycket av idag tyvärr, jag vill så gärna :(!
Kör stenhårt på gymmet istället.

Måste ta mig råd att köpa nya löparskor, spanade lite på nätet igår men det är nog bättre att gå till en affär och få hjälp. Lite dumt om man lägger drygt tusenlappen och det inte är anpassat för mig och mina fossingar. Viktigt såntdär!

Synd att 99% av dom är svinfula.
Men, så kan man ju faktiskt inte tänka!






Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback