SS


Slänger in ett livstecken, ett halvt iallafall..
Jag är så trött, sjukt trött. Kan man gå och lägga sig halv nio? Notera att jag är ledig i morgon när ni funderar ut svaret..

Jobbat nästan hela dagen idag och sen var det bara att springa från tåget hem, slänga ner träningskläderna i väskan och bege sig mot skivstångspass. Grymt, jag älskar skivstångspass! Passet körde slut på mig totalt. TOTALT, mina ben känns som två frusna kycklingklubbor, en fast köttig massa.
Testade på löparskorna, bara för att inviga dom lindrigt, so far so good, sköna!
I morrn förmiddag ska de få smaka på löpbandet för första gången, ber till gudarna att jag inte får skavsår!
Längtar verkligen till våren, då blir det långa powerwalks och en och annan joggingtur, förstå så nice!!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback