SS


Det är ett jävla helvete att sluta röka!

Idag har jag varit på g att gråta 3-4 ggr och storbölat 1 ggn, har på känn att det blir ett par fler gråtattacker den närmaste tiden.. Ja, nu gråter jag igen..
Aldrig någonsin kunde jag föreställa mig att det är såhär tufft, och stackars min kille..
Han gör allt han, ändå gråter jag..
Han är till och med så bäst att han sen igår sätter in 25:- varje rökfri dag på ett gemensamt konto i ett år framöver. De pengarna ska vi sedan använda för att göra/köpa något kul för sen. För att peppa mig. Det hjälper ju för röker jag blir det 20 dagar utan insättning, dvs en cigg kostar mig/oss 500:-. Hårt som fan!
Men, jag tror inte jag klarar det annars, jag måste gå hårt fram.
Men, fan så tungt det känns.. Inte en enda cigg i sälen, inte en enda i sommar när man sitter på den där uteserveringen med en kall öl i handen.
Undrar hur länge jag kommer behöva stå ut med att vara röksugen precis hela tiden?
Det är ett jävla helvete att sluta röka!




Klarar jag d
etta?

Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: Nenne

Det här klarar du Kim! Du är världens starkaste, så det kommer att gå skitbra! Det är värt att kämpa för. Pepp, pepp! <3

2011-01-06 @ 20:08:18
URL: http://fadetogrey.blogg.se/
Postat av: Nina

DU KLARAR DET!

2011-01-07 @ 01:17:09
Postat av: emely

Kimsan YOU CAN DO IT! :)

2011-01-07 @ 10:06:42
Postat av: Jenny

Det är solklart att du fixar detta kimpa! Kämpa, kämpa! :D

2011-01-07 @ 15:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback