Effe


Gokväll (natt?)!
Nu är jag klar med alla dagens sysslor. En riktigt effektiv dag blev det idag, även ni som inte känner mig men varit med ett tag vet ju hur det funkar, effektiv dag = topphumör!

6 timmar på jobbet och ett himla tågfarande idag igen. Jag HOPPAS med stora bokstäver att bilen hinner bli klar till 11 i morrn, han trodde nämligen det på verkstaden att dom skulle hinna.

Jag har tränat, ungefär hela kvällen känns det som.
Haha, spenderades mycket tid på Friskis idag, 45 min pulspass, 45 min gym och 25 min stretch. Sprang förbi solariumet också.
Ni anar inte vilken satans träningsvärk jag haft/har sen skivstången i måndags, att sitta/ligga/stå och gå har varit på gränsen till tortyr i 3 dagar.

Väl hemma har jag rensat, ungefär hälften av mina hår/hudvårds produkter ligger nu i sopkorgen. Det var på tiden! Ni vet väl att de flesta produkterna bara håller i 12 månader?

Märkningen för hållbarheten ser ut såhär.
Gäller från det att produkten öppnas.




Efter rensningen är det bara nödvändigheter kvar.
Vad skulle jag ta mig till utan dessa?!




Godnatt, sov sött!!


Kim Alexandra

Kommentarer
Postat av: raisaaa

jahaa äre det den märkningen står för? har aldrig förstått det.. good 2 know!

2011-01-31 @ 14:39:23
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback