.


Helgen har bara flugit förbi.
Jag blev bättre redan på fredagen och har lyckats hålla mig så. Konstigt att man kan få en sån reaktion och dagen efter är den borta.. Men glad är jag för det för vilken grym kväll vi fick i lördags på Piren!!





Åh, har beslutsångest för om jag ska åka hem idag eller inte, vara hemma idag och i morrn..?
Svårt att bestämma mig. Först och främst ska jag göra ett besök på gymmet här i Norrtan iaf, ligger i en lite svacka nu skulle man kunna säga, 2 ggr/vecka...
Men i slutet av augusti när de vanliga schemat kör igång och vardagen är tillbaka på riktigt då jäklar har jag ett mål att fullfölja varje vecka.
- 3 ggr gym/vecka
- 2 pass/vecka
- 5 powerwalks/joggingturer á minst 40 minuter/vecka.
Kul ska det bli!!!


Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback