Hallå där!



Ja.. Man skulle ju kunna tro att jag befunnit mig utomlands en vecka när man tittar på min uppdatering men, jag ska inte luras, jag har bara en massa annat att göra än att sitta och hänga här.
Rhodos var grymt, man kan köra en weekend på ställen som inte är självklara val för en kortvisit.
Tre dagars sol, bad, mat och kärlek. Mer om vistelsen, och bilder, i nästa inlägg (i morrn, inte om en vecka).

Annars då? Jo, jag jobbar, äter, skiter och sover typ.
Började i måndags efter semestern, pang på dubbel kontrakterad tid och halva reapriset. Tur att man trivs!
Hjärtat har gått på semester och jag börjat jobba, mindre bra tajming men jag har slutat hänga läpp för det för tjohoooo, på fredag åker vi till Gotland ♥!!!!
En till liten minisemester såhär när semestern egentligen är över, lyx!

I övrig fascineras jag av kärleken.
Hur den faktiskt kan växa sig starkare för varje dag, verkligen bokstavligt talat.
Hur man kan känna mer när man trodde man kände som mest!
Jag kommer på mig själv dagligen när jag tänker på honom, på oss, att jag ler sådär hemligt och fnittrigt, hur töntigt är inte det?? Men, det gör jag, om och om, dag efter dag!!

Okej, jag bjussar på ett smakprov från Rhodosbilderna!





Kim Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback